Επίσκεψη Σχοιναράκη στο δημοτικό σχολείο Μεγάλης Βρύσης

Δημοσίευση: 06/12/2010 10:12
Συντάκτης: digitalcrete.gr
249 προβολές

Άλλο ένα έργο που ενισχύει σημαντικά και στηρίζει την εκπαιδευτική διαδικασία στην ενδοχώρα του Νομού μας πραγματοποιήθηκε από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηρακλείου.

Πρόκειται για την ολοκλήρωση της ανακατασκευής του κτιρίου και τη διαμόρφωση του αύλειου χώρου του Δημοτικού Σχολείου Μεγάλης Βρύσης, στο οποίο βρέθηκε την Παρασκευή η Νομάρχης Ηρακλείου κ. Βαγγελιώ Σχοιναράκη – Ηλιάκη.

Την κ. Σχοιναράκη στην επίσκεψή της στο Δημοτικό Σχολείο Μεγάλης Βρύσης συνόδευσαν οι αντινομάρχες κ. Μιχάλης Αστρινάκης και κ. Δέσποινα Συγγελάκη – Παναγιωτάκη, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχίας. Παρών ήταν επίσης ο Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας κ. Νίκος Σχοιναράκης και ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος της δημοτικής επιτροπής παιδείας κ. Κώστας Καλογιαννάκης.

Τόσο ο Δήμαρχος κ. Νίκος Σχοιναράκης, όσο και ο διευθυντής του σχολείου κ. Μιχάλης Ανδρεαδάκης ευχαρίστησαν τη Νομάρχη κ. Βαγγελιώ Σχοιναράκη – Ηλιάκη για την πολύτιμη συνεισφορά της στην αναβάθμιση της σχολικής στέγης και για τη στήριξή της στο έργο του Δημοτικού Σχολείου, που έδωσε χαρά στους μικρούς μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.

Από την πλευρά της η κ. Σχοιναράκη έκανε λόγο για την πολιτική βούληση της Νομαρχιακής Αρχής να θέσει το θέμα της σχολικής στέγης σε άξονα πρώτης προτεραιότητας με στόχο η εκπαιδευτική διαδικασία να εξελίσσεται σε χώρους κατάλληλους και άρτια εξοπλισμένους. Τόνισε ότι η ανταμοιβή είναι το χαμόγελο στα πρόσωπα των μικρών μαθητών και η χαρά με την οποία ξεκινούν κάθε πρωί για το σχολείο τους. Επίσης, η κ. Σχοιναράκη υπογράμμισε ότι και τα παιδιά της ενδοχώρας δικαιούνται τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά των πόλεων για ευχάριστα και λειτουργικά σχολεία.

Σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση του αύλειου χώρου του σχολείου, η κ. Σχοιναράκη αναφέρθηκε στο πρόγραμμα διαμόρφωσης σχολικών αυλών που έχει καταρτίσει η Νομαρχία, σύμφωνα με το οποίο έχουν μέχρι σήμερα ολοκληρωθεί περίπου 120 σχολικές αυλές σε όλο το Νομό. Όπως επεσήμανε η κ. Σχοιναράκη τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τη σχολική τους αυλή όχι μόνο στη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου αλλά και στις απογευματινές ώρες, ως χώρο άθλησης και διοργάνωσης αθλητικών δραστηριοτήτων.

Σύμφωνα με την τεχνική περιγραφή η διαμόρφωση του αύλειου χώρου στο Δημοτικό Σχολείο Μεγάλης Βρύσης πραγματοποιήθηκε με κατασκευή πλακοστρώσεων από τσιμεντόπλακες, πλάκες ασφαλείας από καουτσούκ, έγχρωμη τσιμεντοκονία, επίστρωση του γηπέδου μπάσκετ με ελαστοσυνθετικό τάπητα και επίστρωση με ασφαλτικό τάπητα. Επίσης, περιλαμβάνεται η καθαίρεση και κατασκευή νέων επιχρισμάτων στα τοιχία περίφραξης και χρωματισμός αυτών, χρωματισμός των κιγκλιδωμάτων του αύλειου χώρου και χρωματισμός τμήματος του εξωτερικού και εσωτερικού του κτιρίου.

Επιπλέον, πέραν των συμβατικών εργασιών ανακατασκευής του κτιρίου, πραγματοποιήθηκαν και συμπληρωματικές, όπως περιγράφονται παρακάτω:

1.Πλήρης κατεργασία επιφανειών σκελετού στέγης και εμποτισμός εξωτερικών ξύλινων επιφανειών με μυκητοκτόνο .

2.Διάστρωση του δαπέδου με τσιμεντοκονία,  εργασία απαραίτητη για την εξομάλυνση των κλίσεων του δαπέδου, καθώς και την κάλυψη του μονοσωλήνιου συστήματος θέρμανσης για την τελική επίστρωση των μαρμάρων.

3.Καθαίρεση του παλαιού δαπέδου το οποίο βρισκόταν σε πολύ κακή κατάσταση και παρουσίαζε μεγάλες διαφορές κλίσεων και τοπικά σημεία με μικροκαθιζήσεις και καθαίρεση τμημάτων της παλαιάς σκάλας για λόγους ασφαλείας και κατασκευή νέας σκάλας.

4.Καθαίρεση μονώσεως και στηθαίου της πλάκας οροφής του κτιρίου. Το πάχος της μόνωσης ήταν περίπου 30 cm και αποτελούνταν από ελαφρομπετόν, τσιμεντοκονία και ασφαλτόπανο .Το στηθαίο περιμετρικά της πλάκας οροφής ήταν πέτρινο και είχε διαστάσεις 60 cm Χ 60 cm.   

5.Καθαίρεση των παλαιών W.C. Η πλάκα του δαπέδου ήταν από άοπλο σκυρόδεμα πάχους 15 cm και είχε διαστάσεις 2 m X 3 m. ,

6.Αποκατάσταση του περιμετρικού δοκαριού στην ανατολική όψη του κτιρίου με διάνοιξη οπών στην υφιστάμενη πλάκα για εμφύτευση οπλισμού με χρήση εποξειδικής ρητίνης (τοποθέτηση βλήτρων από χάλυβα).

7.Τοποθέτηση στραντζαριστών λαμαρινών στα ανοίγματα της νότιας όψης για την περιέδεση – περίσφιξη των πεσσών σύμφωνα με τη μελέτη που υποβλήθηκε. Η περίσφιξη έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση  τόσο της διατμητικής αντοχής των πεσσών αυτών, όσο και την αύξηση της κατακόρυφης φέρουσας ικανότητάς τους.

8.Τοποθέτηση ενισχυτικού υαλοπλέγματος ματίσεων τοιχοποιίας – σκυροδέματος στα ανοίγματα της νότιας όψης του κτιρίου, εργασία που κρίθηκε απαραίτητη για την τοπική ενίσχυση της  διεπιφάνειας  των πεσσών  με  την υφιστάμενη λιθοδομή.

9.Τοποθέτηση ψευδοροφής ορυκτών ινών στις αίθουσες διδασκαλίας λόγω του μεγάλου ύψους τους και την επίτευξη καλύτερης ηχοακουστικής στις αίθουσες διδασκαλίας, αλλά και επειδή δεν εκτελείται η εργασία της κατασκευής της οροφής από ημισανίδες (λόγω επανακατασκευής των πλακών).

10.Πλήρης κατασκευή νέου μονοσωλήνιου συστήματος θέρμανσης και 11 νέων θερμαντικών σωμάτων.

11. Αντικατάσταση του παλαιού κυκλοφορητή και τοποθέτηση ενός επιπλέον κυκλοφορητή για την παροχή θέρμανσης στο Νηπιαγωγείο.