Σε καταγγελία για προϊόν (χαλβά) που αγόρασε και κατανάλωσε από σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Lidl στα Χανιά, με αποτέλεσμα να υποστεί «βλαβερές συνέπειες για την υγεία της» (σαλμονέλα), προχώρησε καταναλώτρια, όπως γνωστοποίησε χθες η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
«Μετά τα παραπάνω», προσθέτει στην ανακοίνωσή της η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, «καλούμε τους καταναλωτές που έχουν αποδεδειγμένα υποστεί βλάβη της υγείας τους από την κατανάλωση του παραπάνω αναφερομένου προϊόντος να μας ενημερώσουν εγγράφως με το προσφορότερο μέσο (e-mail, φαξ ή αυτοπροσώπως). Για περισσότερη ενημέρωση στο τηλ.: 28210 92306», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ενωση.
Σημειώνεται ότι την ανακοίνωση υπογράφει η πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες ενημερώθηκε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) από την επιχείρηση «Lidl Hellas» για τη διακίνηση του συγκεκριμένου προϊόντος χαλβά, στον οποίο ανιχνεύτηκε ο παθογόνος μικροοργανισμός Salmonella, με αποτέλεσμα το τρόφιμο να καθίσταται επιβλαβές για τη δημόσια υγεία.
Ακολούθως, η επιχείρηση «Lidl Hellas» προχώρησε σε ανάκληση/απόσυρση της συγκεκριμένης παρτίδας από την εσωτερική αγορά.
Από πλευράς ΕΦΕΤ, είναι σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.