Κατέρρευσε η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ της Κρήτης

Δημοσίευση: 26/03/2013 09:03
Συντάκτης: archived
289 προβολές

Μέσα σε ένα χρόνο μειώθηκε τουλάχιστον 25% σύμφωνα με διευθυντικό στέλεχος σούπερ μάρκετ στο Ηράκλειο, το οποίο αναφέρει ότι τα μηνύματα είναι εξαιρετικά δυσοίωνα.

Καταρρέουν οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ λόγω της μεγάλης μάστιγας που λέγεται φτώχεια, που χτυπάει ανελέητα τα νοικοκυριά και στην Κρήτη. Όπως αποκαλύπτει στο creteplus,gr διευθυντικό στέλεχος αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην στο νησί, η μείωση της κατανάλωσης το 2012, σε σχέση με το 2011 έχει ξεπεράσει το 25%!

«Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία που έχουμε σε παγκρήτιο επίπεδο, η μείωση της κατανάλωσης μέσα σε ένα χρόνο, το 2012 οπότε και η κρίση χτύπησε αδυσώπητα τα νοικοκυριά, σε σχέση με το 2011, ξεπέρασε το 25%, και πολύ φοβάμαι ότι σήμερα θα έχουμε πλησιάσει στο 30%, αλλά αυτό ακόμα προς το παρόν δεν είναι καταμετρημένο, επίσημο στοιχείο, αλλά από ένα αρχικό υπολογισμό», αναφέρει χαρακτηριστικά το στέλεχος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Κρήτη.

Όπως επισημαίνει οι καταναλωτές, όχι μόνο ψωνίζουν τα απολύτως απαραίτητα, αλλά πάνω από το 65% αγοράζει πλέον και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ ‘κυνηγά’ τις προσφορές των εταιρειών.

«Πολύ φοβάμαι ότι τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα, ενώ πολύ λίγοι είναι πλέον και οι πελάτες που αγοράζουν με πιστωτική κάρτα. Για παράδειγμα, προ κρίσης, το έτος 2008,  6 στους 10 πελάτες πλήρωναν στο σούπερ μάρκετ με πιστωτική κάρτα, αυτό μειώθηκε το 2010 και έγινε 5 στους 10, ενώ από κει και πέρα υπήρξε κάθετη μείωση, δηλαδή μόνο 3 στους 10 πελάτες δίνουν σήμερα πιστωτική κάρτα στο ταμείο. Όλοι σχεδόν αγοράζουν με μετρητά, με όσα τους απομένουν», λέει χαρακτηριστικά.

Ένα άλλο στοιχείο που είναι άξιο αναφοράς, είναι ότι έχουν αυξηθεί στα γραφεία υποδοχής των καταστημάτων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, οι … αθρόες εγγραφές άνεργων που έχουν μια μικρή έκπτωση σε πολλά είδη προϊόντων.

Αυτό γίνεται με την επίδειξη της κάρτας του ΟΑΕΔ, και μόνο, που αποτελεί και το μοναδικό επίσημο στοιχείο ανεργίας.

Τέλος πολλοί καταναλωτές σπεύδουν να ψωνίσουν το Σάββατο το απόγευμα ή τις παραμονές των αργιών, οπότε πολλά από τα φρέσκα προϊόντα όπως είναι φρούτα και λαχανικά ‘βγαίνουν’ σε προσφορά...