Απεργούν αλλά δεν προχωρούν σε κανέναν αποκλεισμό σήμερα το πρωί οι ταξιτζήδες των Χανίων, έως ότου ολοκληρωθεί η συνάντηση της Ομοσπονδίας τους στην Αθήνα με τον υπουργό Υποδομών κ. Ραγκούση.
´Ομόφωνα όλοι οι ιδιοκτήτες αποφασίσαμε να συνεχίσουμε τον αγώνα έως ότου πάρουμε δεσμεύσεις. Εκτιμήσαμε την ομιλία του πρωθυπουργού, την οποία βρίσκουμε θετική και περιμένουμε τα αποτελέσματα της συνάντησης του κ. Ραγκούση με την Ομοσπονδία´, ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Ταξί Χανίων, κ. Ηλίας Καραπατάκης, συμπληρώνοντας πως ´δεν έχουμε στη σκέψη μας να εγκαταλείψουμε τον δρόμο, δεν έχουμε και που να πάμε μια και το σπίτι μας είναι ο δρόμος´.
Η Συνέλευση ήταν πολύ μαζική, η αίθουσα του Εργατικού Κέντρου ήταν κατάμεστη και τα μέλη του Σωματείου στις τοποθετήσεις τους αναφέρθηκαν στη μέχρι τώρα πορεία του απεργιακού τους αγώνα και στις δυνατότητες για την καλύτερη οργάνωσή του.
Ο κ. Καραπατάκης αναφέρθηκε και στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας τους να αποφευχθούν οι βίαιες και αντιοικονομικές κινητοποιήσεις.
´Εχουμε κάνει υποχωρήσεις και ζητάμε και από το κράτος να κάνει και αυτό υποχωρήσεις. Εμείς θέλουμε τον κόσμο μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να τον έχουμε με κάθε τρόπο, αλλά θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για το δίκιο μας´, είπε ο αντιπρόεδρος του Σωματείου, κ. Αντώνης Παπαδάκης.
Το ´παρών´ στη Συνέλευση έδωσε και ο κ. Γιάννης Μαλακωνάκης, πρόεδρος των Αγοραίων Ταξί της υπαίθρου των Χανίων, παρατηρώντας πως ´η κινητοποίησή μας δεν είναι ούτε άδικη ούτε παράνομη. Αν δεν πάρουμε θετικές απαντήσεις από το σεβαστό κράτος, για να μην το πω αλλιώς, θα συνεχιστεί επ’ αόριστον η απεργία μας. Αν ο υπουργός δείξει καλή θέληση μπορεί να υποχωρήσουμε. Ηπια, όμορφα, δεν πειράζουμε κανένα, δεν ενοχλούμε κανένα, θέλουμε μαζί μας την κοινωνία, αλλά δεν μπορούμε να σταματήσουμε τον αγώνα μας´, κατέληξε.
Η ΝΟΔΕ ΧΑΝΙΩΝ
Σε ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή της ΝΔ Χανίων αναφέρει πως στηρίζει την απελευθέρωση του επαγγέλματος του ταξί με κανόνες και προϋποθέσεις, όπως μεταξύ άλλων: 1. Πληθυσμιακά κριτήρια (επιβατικό κοινό). Κριτήριο που ισχύει, άλλωστε, σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. 2. Τοπικά κριτήρια για τα περιφερειακά ταξί. Εξέταση των τοπικών προϋποθέσεων που ισχύουν σε κάθε Νομό (τουριστικός, βιομηχανικός, αγροτικός Νομός κ.λπ.) 3. Αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα ταξί με τη θεσμοθέτηση νέου κανονισμού λειτουργίας, ώστε να οριοθετηθεί το έργο τους και να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. 4. Θεσμοθέτηση οικονομικών παραμέτρων για την αγοραπωλησία των αδειών ταξί (καθορισμός αντικειμενικών αξιών, φορολόγηση των μεταβιβάσεων κ.λπ.).
Παράλληλα, η ΝΔ τονίζει πως ´η ανεξέλεγκτη απελευθέρωση Ραγκούση δημιουργεί προβλήματα περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά, δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας καρτέλ, δημιουργεί νέα γενιά ανέργων υπερχρεωμένων, απαξιώνει οικονομικά και εξαθλιώνει τους ήδη υπάρχοντες αυτοκινητιστές´.