Την αναγκαιότητα σημαντικών παρεμβάσεων στις σχολικές μονάδες του Ασημίου διαπίστωσε χθες ο δήμαρχος Γόρτυνας Νίκος Σχοιναράκης, που συνεχίζει την περιοδεία του στις εκπαιδευτικές δομές της περιοχής. Στόχος των επισκέψεων αυτών είναι να διαπιστωθούν εκ του σύνεγγυς τα προβλήματα που υπάρχουν στη σχολική στέγη, καθώς ο κ. Σχοιναράκης έχει επισημάνει ότι τα ζητήματα της εκπαίδευσης στο Δήμο Γόρτυνας, αποτελούν προτεραιότητα της νέας Δημοτικής Αρχής.
Το Δημοτικό Σχολείο Ασημίου χρειάζεται: επισκευή κουφωμάτων, διαμόρφωση του αύλειου χώρου και επισκευή αποχωρητηρίων.
Το Γυμνάσιο Ασημίου χρειάζεται: καθαίρεση μεσότοιχου και δημιουργία γραφείου και wc, επισκευή κουφωμάτων, νέα επιχρίσματα, μόνωση για την αντιμετώπιση υγρασίας στην οροφή, χρωματισμοί, επισκευή τουαλετών, αντικατάσταση και επισκευή φωτιστικών σωμάτων, επισκευή ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, επισκευή εγκατάστασης θέρμανσης και έλεγχος θερμαντικών σωμάτων, δίκτυο Ίντερνετ και Η/Υ, αγορά θρανίων και καρεκλών, στέγαστρο αναμονής λεωφορείου, διαμόρφωση αύλειου χώρου, μεταφορά γηπέδου και κατασκευή αίθουσας πολλαπλών χρήσεων και αποθήκης.
Το Λύκειο Ασημίου χρειάζεται: αντικατάσταση κουφωμάτων, νέα περίφραξη και διαμόρφωση αύλειου χώρου.
Ο κ. Σχοιναράκης, στη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς των μαθητών και στα τρία σχολεία, δεσμεύτηκε πως η Δημοτική Αρχή θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να αναβαθμίσει τις κτιριακές εγκαταστάσεις και να βελτιώσει τις συνθήκες εκπαίδευσης. «Όσες παρεμβάσεις δύναται να γίνουν από το εργατικό προσωπικό του δήμου μας και το κόστος επισκευής τους είναι χαμηλό, θα δρομολογηθούν άμεσα. Σε περιπτώσεις τώρα όπου τα έργα είναι δαπανηρά, οι μηχανικοί μας θα εκπονήσουν τις απαραίτητες μελέτες ώστε να προχωρήσουμε. Το θετικό όσον αφορά στο Λύκειο και στο Δημοτικό σχολείο είναι πώς προχωρούν τα έργα στα νέα σχολικά κτίρια, οπότε ελπίζουμε να είναι έτοιμα σε λίγο καιρό για να δοθεί λύση μια και καλή και οι μαθητές της περιοχής θα φιλοξενούνται σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις» είπε χαρακτηριστικά.