Σύσκεψη για τον ΝΟΑΚ

Δημοσίευση: 15/09/2011 05:09
Συντάκτης: digitalcrete.gr
141 προβολές

Η πορεία εξέλιξης των προμελετών για τον Νότιο Οδικό Αξονα του Ρεθύμνου, επί της ουσίας δηλαδή για τον Αγιοβασιλιώτικο δρόμο, εξετάστηκε χθες σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο της αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου, Μαίρης Λιονή, παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Κρήτης, Κώστα Λαμπρινού, του διευθυντή της Περιφέρειας Κρήτης, κ. Παπαδάκη, του μελετητή του Ν.Ο.Α.Κ., περιφερειακών συμβούλων και υπηρεσιακών στελεχών.

Για τον Νότιο Οδικό Αξονα από τις Μάνδρες ως την Παλέ βρίσκεται σε εξέλιξη η προμελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και αυτή παρουσιάστηκε στη χθεσινή συνάντηση. Για την προώθηση των οριστικών μελετών υπάρχουν διαθέσιμα, όπως τονίστηκε, 700 χιλιάδες ευρώ, ενώ όπως σημείωσαν τόσο ο διευθυντής της Περιφέρειας όσο και η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου, αποφασίστηκε να προωθηθεί άμεσα για την οριστική μελέτη το τμήμα από το Σπήλι ως τον Κισσό, με δεδομένο ότι ήδη υπάρχει ώριμη μελέτη για το τμήμα πριν από το Σπήλι, όπου έχουν παρατηρηθεί κατολισθήσεις και γι’ αυτό θα επιχειρηθεί η χρηματοδότησή του από το ΕΣΠΑ.

«Οταν μιλάμε για Ν.Ο.Α.Κ. της Π.Ε. Ρεθύμνης στην ουσία αναφερόμαστε στον Αγιοβασιλιώτικο δρόμο, από Παλέ ως Μάνδρες, έναν δρόμο γύρω στα 28 χιλιόμετρα. Γι’ αυτόν τον δρόμο έχουμε ξεπεράσει το στάδιο της προμελέτης και πάμε για την οριστική μελέτη. Είπαμε, λοιπόν, να πάμε σε οριστική μελέτη για το τμήμα του δρόμου μετά το Σπήλι μέχρι τον Κισσό, όπου υπάρχει ένα πρόβλημα γεωλογικό και θεωρεί η Υπηρεσία ότι θα πρέπει να υπάρξει μία προτεραιότητα. Επίσης, σε ένα μικρό τμήμα του δρόμου μετά από το Σπήλι, όπου γίνονται κατολισθήσεις, υπάρχει οριστική μελέτη από την υπηρεσία μας, την οποία άμεσα θα καταθέσουμε για ένταξη στο ΕΣΠΑ», σημείωσε η κα Λιονή.

Εξετάστηκε επίσης σε ποια φάση βρίσκονται οι μελέτες για το λεγόμενο υποστηρικτικό δίκτυο, νότια του Ν.Ο.Α.Κ. «Υπάρχει μία πίστωση εγκεκριμένη από το Υπουργείο της τάξης των 700 χιλιάδων ευρώ και σύντομα η οικονομική επιτροπή θα προωθήσει την έγκριση του φακέλου για το έργο αυτό και συζητήσαμε για το ποιο τμήμα αυτού του υποστηρικτικού οδικού άξονα θα πρέπει να μελετηθεί οριστικά», συνέχισε η κα Λιονή.