Μέσω της υπηρεσίας “web-ticketing” θα μπορούν να κλείνουν το εισιτήριό τους οι επιβάτες του ΟΣΕ, από την ερχόμενη εβδομάδα.
Κατά τον κ. Ζηλιασκόπουλο, η Θεσσαλονίκη αποτελεί “προτεραιότητα στον σχεδιασμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τοποθέτηση του κέντρου βάρους των δραστηριοτήτων της στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών”.
“Η αγορά των επιβατικών μεταφορών στα τρένα στην Ελλάδα έχει μέγεθος 500 εκατ. ευρώ. Εκείνη των εμπορευματικών μεταφορών-logistics 4 δισ. ευρώ. Εκεί έχουμε σκοπό να επενδύσουμε και η Θεσσαλονίκη έχει προτεραιότητα”, είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, προσθέτοντας πως το κέντρο logistics στο στρατόπεδο Γκόνου της Θεσσαλονίκης, έκτασης 600 στρεμμάτων, θα προκηρυχθεί στα πρότυπα του αντίστοιχου στο Θριάσιο, αλλά έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, καθώς μπορεί να λειτουργήσει ως σιδηροδρομικό hub των Βαλκανίων, συνδέοντας πέντε πρωτεύουσες της περιοχής και την Κωνσταντινούπολη με την Ελλάδα, σε περίπου πέντε ώρες.
Ο ίδιος γνωστοποίησε την πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ρίξει βάρος στις συνδυασμένες μεταφορές (τρένο-λεωφορείο) σε διάφορα “προβληματικά” σημεία του δικτύου μεταφορών, με στόχο να κάνει πιο ανταγωνιστικό τον σιδηρόδρομο.
Τέλος, ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε πως από φέτος το χειμώνα ενεργοποιείται η υπηρεσία ΤΡΕΝΟΣΚΙ, που θα συνδέει σιδηροδρομικά τη Θεσσαλονίκη με την Άρνισσα, φτάνοντας από εκεί με λεωφορείο μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμάκ Τσαλάν και το χωριό του Αγ.Αθανάσιου.