Νέες στάσεις εργασίας στα μέσα μεταφοράς σήμερα

Δημοσίευση: 29/12/2010 08:12
Συντάκτης: digitalcrete.gr
179 προβολές

Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν από τις 5 έως τις 8 το πρωί και από τις 10 το βράδυ μέχρι τη λήξη της βάρδιας τα μπλε λεωφορεία, τα τρόλεϊ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, ενώ το Μετρό και το ΤΡΑΜ θα συμμετάσχουν μόνο στη βραδινή στάση εργασίας.

Παράλληλα, κανονικά θα πραγματοποιηθούν οι πτήσεις στις 29 και 30 Δεκεμβρίου, μετά την αναστολή των κινητοποιήσεων που εξήγγειλε η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ).

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς εξετάζουν το ενδεχόμενο 24ωρης απεργίας την Πρωτοχρονιά, ενώ για τις πρώτες ημέρες του νέου έτους, έχουν αποφασίσει τα εξής:

- Τη Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου, τα λεωφορεία θα κινηθούν από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ.

- Την Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου τα λεωφορεία θα τραβήξουν χειρόφρενο από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα.

- Τη Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου τα λεωφορεία δεν θα κυκλοφορήσουν από τις 11:00 το πρωί μέχρι τις 4:00 το απόγευμα.

Κανονικά οι πτήσεις

Χωρίς προβλήματα θα πραγματοποιηθούν οι πτήσεις στις 29 και 30 Δεκεμβρίου αφού η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Πολιτικής Αεροπορίας ΟΣΥΠΑ αποφάσισε την αναστολή των κινητοποιήσεων που είχαν εξαγγείλει για τις συγκεκριμένες μέρες ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις μετατάξεις 500 πιλότων και μηχανικών της πρώην Ολυμπιακής στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Σημειώνεται ότι, πριν από λίγες μέρες η απεργία είχε κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική από το Πρωτοδικείο.

Ρέππας: “Αδικαιολόγητες οι κινητοποιήσεις στα μέσα”

“Αδικαιολόγητες” χαρακτήρισε ο υπουργός Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας, τις κινητοποιήσεις στις οποίες προχωρούν οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς “εν ονόματι ενός ανεξήγητου φόβου”, ενώ διαβεβαίωσε πως θα περιφρουρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιακών φορέων και το δικαίωμα στην εργασία του συνόλου των υπαλλήλων στους συγκοινωνιακούς φορείς, εξασφαλίζοντας όμως και την βιωσιμότητα των συγκοινωνιακών φορέων.

Ο κ. Ρέππας, χαρακτήρισε αδιανόητο να καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες τα τεράστια ελλείμματα -λόγω κακοδιαχείρησης, κακού σχεδιασμού, αδικαιολόγητου υψηλού λειτουργικού κόστους- που παρουσιάζουν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα.

Για το λόγο αυτό, όπως αναφέρει, πρέπει να γίνει ένας εξορθολογισμός, ώστε στο τέλος του 2011 οι οργανισμοί αυτοί, οι οποίοι θα συνεχίζουν να επιδοτούνται σε ένα λογικό ποσοστό όπως συμβαίνει σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, δεν θα παρουσιάζουν ελλείμματα σε αυτά τα μεγέθη, όπως τα τελευταία χρόνια.