Αντιδράσεις στους μοτοσυκλετιστές έχει προκαλέσει η πρόθεση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών να επιβάλει την κάρτα θορύβου στους ιδιοκτήτες δικύκλων.
Σύμφωνα με την Πρόεδρο, το μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με την εφαρμογή του νομοσχεδίου θα είναι η ύπαρξη περισσότερων ανασφάλιστων δικύκλων κι αυτό γιατί το νομοσχέδιο προβλέπει τον έλεγχο του δικύκλου από ΚΤΕΟ για να μπορέσει, στη συνέχεια, να ασφαλιστεί.
Η κυρία Ριζοπούλου πιστεύει πως έτσι αφαιρείται από τον μοτοσικλετιστή το δικαίωμα της ασφάλειας, καθώς μάλιστα δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν τα δίκυκλα για να περάσουν ΚΤΕΟ και ακόμα υπάρχουν "παράνομες διαδικασίες" στον Οργανισμό( χρηματισμοί).
Η κάρτα θορύβου θα επιβαρύνει ελάχιστα τον μοτοσικλετιστή - σύμφωνα με το νομοσχέδιο- αλλά δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλαφόν, λένε εκπρόσωποι της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, που υποστηρίζουν ότι για κάποιον μοτοσικλετιστή που το ρεζερβουάρ του γεμίζει με 12 ευρώ βενζίνη, αν η κάρτα κοστίζει π.χ 50 ευρώ, τότε θα είναι δυσανάλογο το κόστος συγκριτικά με τα έξοδα συντήρησης του δικύκλου.
Το μέλος του ΔΣ της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών Γιάννης Γαβριηλίδης, ανέφερε ότι είναι πολύ θετική η κάρτα θορύβου, αλλά πρέπει πρώτα να γίνονται σωστά οι θορυβομετρήσεις και οι ρυπομετρήσεις των δικύκλων, που μέχρι σήμερα γίνονται στο δρόμο και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της λανθασμένης μέτρησης.



