Golden Hall για λίγους

Δημοσίευση: 10/02/2009 01:02
Συντάκτης: digitalcrete.gr
939 προβολές

Εξαιρετικά χαμηλότερη από την αναμενόμενη απήχηση φαίνεται πως έχει τελικά το εμπορικό κέντρο Golden Hall, που εγκαινιάστηκε πρόσφατα στα βόρεια προάστια, καθώς οι τιμές των προϊόντων των καταστημάτων του είναι απαγορευτικές για τον περισσότερο κόσμο.

Οπως είναι φυσικό, ο μειωμένος τζίρος έχει ως αποτέλεσμα και την έντονη ανησυχία των επιχειρηματιών που έχουν ενοικιάσει τα καταστήματα μεγάλων εταιρειών όπως οι Notos Home, Nike, Puma, Καλογήρου και άλλες, καθώς το κόστος ενοικίασης των συγκεκριμένων καταστημάτων είναι ακριβότερο από κάθε άλλη περιοχή της Αθήνας.

Η απόκλιση των εμπορικών πωλήσεων μάλιστα φθάνει μέχρι και το 30 με 40%. Πιο συγκεκριμένα, ο τζίρος είναι πεσμένος σε σχέση με αυτό που περίμεναν οι καταστηματάρχες κατά 20 με 25% στα καταστήματα Notos, κατά 25% στα μαγαζιά Καλογήρου και Nine West και κατά 10 περίπου τοις εκατό σε αυτά με τις φίρμες Τous, Longchamp, Karen Millen και Τσαντίλης. Σε παρόμοιους αριθμούς κυμαίνονται τα περισσότερα από τα υπόλοιπα καταστήματα. Αυτά που μετρούν καθαρά και μάλιστα πολλά κέρδη είναι τα φθηνότερα μαγαζιά που διαθέτει το εν λόγω εμπορικό κέντρο, που όμως είναι και ελάχιστα: Zara, Adidas, Pull and Bear, καθώς και το Golden Attica.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η καθημερινή επισκεψιμότητα του Golden Hall υπολογίζεται στα 10.000 άτομα. Τα σαββατοκύριακα μάλιστα, το συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο υποδέχεται περί τα 30.000 άτομα. Από αυτά, μόλις το ένα τέταρτο προβαίνει σε κάποια αγορά. Ο υπόλοιπος κόσμος πηγαίνει για καφέ ή φαγητό και κυρίως για να ''χαζέψει''. Οσο για τον καφέ και το φαγητό; Τα εστιατόρια ''Πρυτανείο'' και ''Mezzaluna'' κάνουν ημερήσιο τζίρο, 30% μεγαλύτερο από αυτά που βρίσκονται σε Κολωνάκι και Βουλιαγμένη αντίστοιχα.

Χαρακτηριστικό είναι, επίσης, ότι αν και οι θέσεις εργασίας υπολογίζονταν αρχικά στις 2.000, έχουν γίνει 1.200 προσλήψεις, καθώς εκτός από τα ενοίκια, η μισθοδοσία ενός τέτοιου αριθμού υπαλλήλων καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη.

Αν και ο αρχικός στόχος του κέντρου ήταν οι πωλήσεις του να αγγίξουν τα 40 με 45 εκατομμύρια ευρώ, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, κάτι τέτοιο δεν θα επιτευχθεί. Παρ'όλα αυτά, τα πράγματα δεν θα πάνε και τόσο άσχημα, καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της ''Attica - The Department Store'' κ. Κώστα Λαμπρόπουλου στο ένθετο Business Stories της εφημερίδας Το Πρώτο Θέμα, οι πωλήσεις αναμένεται να φθάσουν τα 35 με 40 εκατομμύρια ευρώ.

Έτσι, η εικόνα που έχει αυτή τη στιγμή το Golden Hall, το οποίο εκμεταλλεύεται η εταιρεία Lamda Development, είναι ότι αναμφισβήτητα τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως τα περίμεναν, ωστόσο ''αντέχει'' και με καλύτερο marketing θα πάει καλύτερα.

Πηγή: cosmo.gr