Σταδιακός ανεφοδιασμός με βυτιοφόρα του στρατού

Δημοσίευση: 31/07/2010 09:07
Συντάκτης: digitalcrete.gr
396 προβολές

Σε μάχη με το χρόνο έχουν επιδοθεί ιδιωτικά βυτιοφόρα και βυτιοφόρα του Στρατού από το πρωί του Σαββάτου για να μεταφέρουν καύσιμα σε κρίσιμους τομείς, όπως αεροδρόμια, νοσοκομεία και πλοία, ενώ εντός του Σαββατοκύριακου αναμένεται να επιδοθούν από τα αστυνομικά τμήματα τριάντα περίπου χιλιάδες φύλλα πορείας προς τους απεργούς μεταφορείς.

Οι απεργοί δεν έστησαν μπλόκα έξω από τα διυλιστήρια και επέτρεψαν την κίνηση ων ιδιωτικής χρήσης βυτιοφόρων αλλά και των εταιρικών να φορτώσουν καύσιμα για να τα μεταφέρουν σε πρατήρια σε όλη την Ελλάδα.

Βέβαια, έξω από τα διϋλιστήρια, υπάρχει διακριτική παρουσία της αστυνομίας, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα παρεμπόδισης εισόδου και εξόδου των βυτιοφόρων, σαν αυτά που εκτυλίχθηκαν την Παρασκευή (30/7) στα διυλιστήρια Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης, όπου ομάδα απεργών μεταφορέων παρεμπόδισαν βυτιοφόρα να προμηθευτούν με καύσιμα, προπηλάκισαν οδηγούς και συγκρούστηκαν με την αστυνομία.

Ο στόλος των βυτιοφόρων, 300 περίπου οχήματα των 6 και 18 τόνων, όπως διευκρινίζεται από πηγές του ΥΠΕΘΑ, δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά καυσίμων σε πρατήρια, αλλά μόνον για ανεφοδιασμό ζωτικών εγκαταστάσεων όπως εργοστάσια της ΔΕΗ και νοσοκομεία.

Η διαδικασία της παράδοσης των φύλλων επίταξης, συνεχίζεται κανονικά σε όλη τη χώρα και ένας μικρός αριθμός οχημάτων, οι ιδιοκτήτες των οποίων τα παρέλαβαν, κινήθηκαν για μεταφορά προϊόντων και καυσίμων, με την ανοχή των σωματείων, προκειμένου να εκτονωθεί προσωρινά η κατάσταση.

Να σημειωθεί πως προκλήθηκαν τριβές ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης εξαιτίας της καθυστέρησης της διαδικασίας επίδοσης. Ωστόσο, σε ανακοίνωση που εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία τονίζει ότι η διεκπεραίωση της κατάρτισης των φύλλων επίταξης έγινε με τους ταχύτερους δυνατούς ρυθμούς, από 60 υπαλλήλους της Νομαρχίας, που έως τις 6 το απόγευμα της Παρασκευής (30/7) είχε παραδώσει στην ΕΛ. ΑΣ 9.046 δελτία, δηλαδή για το σύνολο των ιδιοκτητών που βρίσκονται στη δικαιοδοσία της.

Ωστόσο, το πρόβλημα που ανακύπτει είναι ότι στο δεύτερο φύλλο επίταξης που παραδίδεται σε κάθε ιδιοκτήτη φορτηγού και αφορά στο πρόσωπό του, δεν αναγράφονται σαφείς οδηγίες, στοιχείο που επικαλείται σχεδόν το σύνολο των απεργών, το οποίο δηλώνει ότι ναι μεν θα παραλάβει το έγγραφο, αλλά δεν θα κινήσει το όχημά του. Ενδεικτικό είναι ότι δεκάδες φορτηγά, παραμένουν ακινητοποιημένα σε κεντρικές οδικές αρτηρίες.