Τουλάχιστον 33 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους την Πέμπτη (07/07) στη βόρεια Ινδία, 170χ χλμ από το Νέο Δελχί, όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν καλεσμένοι σε γάμο, συγκρούστηκε με αμαξοστοιχία. Το λεωφορείο παρασύρθηκε από την αμαξοστοιχία σε σημείο αφύλακτης διάβασης.
Το τηλεοπτικό δίκτυο NDTV μετέδωσε εικόνες με αστυνομικούς να μεταφέρουν πτώματα, που ανέσυραν από τα συντρίμμια που είχαν καλύψει τις σιδηροδρομικές γραμμές.
Οι επιχειρήσεις διάσωσης συνεχίζονται, σύμφωνα με τοπικό εκπρόσωπο τον οποίο επικαλείται το UNI, ενώ υπάρχουν φόβοι πως ο αριθμός των νεκρών θα αυξηθεί.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο, τη διαχείριση του οποίου έχει το κράτος, μεταφέρει καθημερινά 18,5 εκατομμύρια ανθρώπους στην Ινδία ενώ παραμένει το κύριο μέσο μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων σε αυτή την τεράστια χώρα.
Κάθε χρόνο καταγράφονται σχεδόν 300 σιδηροδρομικά ατυχήματα με μερικές φορές εκατοντάδες νεκρούς.
Το Μάιο του 2010 σχεδόν 150 άνθρωποι σκοτώθηκαν κατά τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Καλκούτα - Βομβάη, που σφήνωσε σε εμπορική αμαξοστοιχία, μια καταστροφή που αποδόθηκε από την αστυνομία σε δολιοφθορά μαοϊστών ανταρτών.
Τον περασμένο Ιούλιο τουλάχιστον 60 άνθρωποι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 100 τραυματίστηκαν κατά τη σύγκρουση δύο τρένων στην ανατολική Ινδία.
Το χειρότερο δυστύχημα ήταν το 1981 στο ανατολικό κρατίδιο Μπιχάρ όπου μια αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε και έπεσε σε ρέμα, σκοτώνοντας 800 ανθρώπους.