Από αγωνιστικής πλευράς η Εθνική μας ομάδα, κόντρα στην Ν. Κορέα, τα μούσκεψε, όμως στην τηλεθέαση. τρέλανε τα μηχανάκια της Nielsen. Το μεσημεριανό ματς που έδειξε η ΝΕΤ (14.30) έφτασε μέχρι 66,3%, ενώ άλλες τέσσερις φορές έκανε πάνω από 60%. Και αυτό ντάλα μεσημέρι.
Από νωρίς οι τηλεθεατές έμπαιναν στο πνεύμα του αγώνα, της Ελλάδας, καθώς τα pre game ξεκίνησαν με 10,4% και έφτασαν λίγο πριν την έναρξη του ματς 24,8%.
Μαραντόνα με 44,5%
Ο δεύτερος αγώνας του Σαββάτου (12/6), ανάμεσα στην Αργεντινή - Νιγηρία έκανε μεγάλα νούμερα, καθώς έφτασε μέχρι 44,5%. Αναλυτικά ανά τέταρτο το ματς έκανε: 17.00-17.14: 32,7%, 17.15-17.29: 35,3%, 17.30-17.44: 36,8%, 17.45-17.59: 28,5% (ημίχρονο), 18.00-18.14: 37,9%, 18.15-18.29: 41,5%, 18.30-18.44: 44,5%, 18.45-18.59: 36,8%.
Αγγλία - ΗΠΑ με 30άρια
O τρίτος αγώνας μεταξύ της Αγγλίας και των ΗΠΑ κινήθηκε σε 30άρια, με κορυφαία στιγμή το 31,7%. Συγκεκριμένα έκανε ανά τέταρτο: 21.30-21.44: 26,3%, 21.45-21.59: 30,7%,, 22.00-22.14: 29,9%, 22.15-22.29: 20,8% (ημίχρονο), 22.30-22.44: 24%, 22.45-22.59: 30,8%, 23.00-23.14: 31,7%, 23.15-23.29: 27,9%.
Η εκπομπή «Ώρα για Μουντιάλ» που ακολούθησε στην μέγιστη τιμή έφτασε μέχρι 11,3%, με καλεσμένους Λιβαθηνό, Παπακώστα (ο τεχνικός της Λάρισας σχολίαζε από το στούντιο και το Αγγλία - ΗΠΑ), Γκώνια και Μωραίτου).
Στο σύνολο η ΝΕΤ έκανε 25,6% με αποτέλεσμα να αφήσει πολύ πίσω τα άλλα κανάλια. Το MEGA ήταν δεύτερο με 14,4%, τρίτος ο ΑΝΤ1 με 12% και ακολούθησαν ο ALPHA με 10,3%, το ALTER με 9,9%, το STAR με 8,7%, ο ΣΚΑΪ με 3%, η ΕΤ3 με 2,9% και η ΕΤ1 με 2,7%.