Το Ράδιο αρβύλα, η εκπομπή - φαινόμενο της σεζόν, μας αποχαιρέτησε την περασμένη Πέμπτη, ολοκληρώνοντας τη φετινή εντυπωσιακή της πορεία με την υπόσχεση ότι έπεται συνέχεια το φθινόπωρο.
Από τη μετακόμιση του Ράδιο αρβύλα στο prime time, στις 4 Ιανουαρίου, μέχρι και την τελευταία εκπομπή της σεζόν, στις 3 Ιουνίου, κέρδισε το ενδιαφέρον του δυναμικού κοινού 15-44 ετών με μέσο όρο 32,8%. Μάλιστα, είχε τεράστια απήχηση στους νεαρούς τηλεθεατές 15-24, ξεπερνώντας το 40%. Στο διάστημα των πέντε αυτών μηνών, 1.295.287 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω και για ένα λεπτό την εκπομπή. Σε επίπεδο εκπομπής το Ράδιο αρβύλα έφτασε το 43,1% στο κοινό 15-44 (23/3), το 61,2% στους άνδρες 15-24 (19/4) και το 67,9% στις γυναίκες 15-24 (16/3).
Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, το ίδιο διάστημα το Ράδιο αρβύλα επικράτησε στη ζώνη μετάδοσής του τόσο στο σύνολο των τηλεθεατών με διαφορά περίπου 4 μονάδες από το 2ο κανάλι, όσο και στο κοινό 15-44 με διαφορά 9,5 μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στους τηλεθεατές 15-24 ετών, η διαφορά ήταν μεγαλύτερη (13,1 μονάδες στις γυναίκες και 15,5 μονάδες στους άνδρες)!