Τουλάχιστον 600 “tweets” το δευτερόλεπτο στέλνονται στο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης Twitter ενώ την περασμένη χρονιά ο αριθμός αυτών αυξήθηκε κατά 1,400 τοις εκατό.
Όπως ανέφερε ο Sean Garrett, αντιπρόεδρος επικοινωνίας του Twitter, το 20% των tweets (ή 83 μηνύματα το δευτερόλεπτο)περιέχουν την προτίμηση για ένα προϊόν ή μάρκα.
Ωστόσο, η δραστηριότητα του Twitter επισκιάζεται από άλλες ιστοσελίδες παρόμοιου τύπου ή ειδησεογραφικά site. Το Youtube έχει ήδη ανακοινώσει πως εξυπηρετεί 20 δισεκατομμύρια βίντεο τη μέρα το οποίο σημαίνει πως οι χρήστες βλέπουν 20 φορές τόσα βίντεο όσα tweets στέλνουν τη μέρα.
Επίσης, οι χρήστες του Facebook δαπανούν 8 δισεκατομμύρια λεπτά στην ιστοσελίδα καθημερινά και στέλνουν περίπου ένα δισεκατομμύριο μηνύματα τη μέρα.
Μέχρι και ο Δαλάι Λάμα έχει λογαριασμό στο Twitter αν και την προηγούμενη χρονιά υπήρχε ψευδές προφίλ υποστηρίζοντας πως κάτοχός του είναι ο εξόριστος ηγέτης του Θιβέτ.