Στο μέλλον μπορεί η επιστήμη να καταφέρει να εξηγήσει τις επιλογές του ανθρώπου, τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές του με κριτήριο τη γενετική διαμόρφωση της προσωπικότητας του.
Η μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Consumer Research και στην οποία πήραν μέρος δίδυμα αδέρφια, κατέδειξε ότι μερικές καταναλωτικές επιλογές μας είναι πιθανό να έχουν αποτυπωθεί στο DNA μας.
Η προτίμησή μας σε προϊόντα όπως είναι για παράδειγμα τα υβριδικά αυτοκίνητα ή οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας μπορεί να είναι κληρονομική.
Οι Simonson και Sela εξέτασαν τα κριτήρια για τις επιλογές διαφόρων καταναλωτών και ανακάλυψαν ότι πολλές από τις καταναλωτικές προτιμήσεις είναι κληρονομικές ή επηρεάζονται από γενετικούς παράγοντες.
Για να το ανακαλύψουμε αυτό, θα ήταν επαρκές να εξετάσουμε αν το ''μοιράζονται'' πανομοιότυποι και μη δίδυμοι.
Κάνοντας χρήση αυτής της μεθόδου οι Simonson και Sela βρήκαν ότι οι πανομοιότυποι δίδυμοι είναι πιο πιθανό να έχουν και ίδιες τάσεις όσον αναφορά διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες.