Τα νέα brands της ΕΡΤ, που θα εμφανιστούν επί οθόνης το Σάββατο 7 Ιουνίου, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη (4/6) από τη διοίκηση της Κρατική Τηλεόρασης.
Ο πρόεδρος της ΕΡΤ ανέφερε ότι τα νέα brands της ΕΡΤ, τα οποία θα εμφανιστούν επί οθόνης το Σάββατο 7 Ιουνίου, ανταποκρίνονται πλήρως στο προφίλ της ΕΡΤ ως ενιαίας εταιρίας, αλλά και στη φυσιογνωμία κάθε καναλιού ξεχωριστά. Με αυτό το σκεπτικό, τόνισε ο κ. Παναγόπουλος, δημιουργήθηκε μια ενιαία αισθητική για όλη την εταιρία, προκειμένου ο τηλεθεατής να γνωρίζει ότι κάθε τηλεοπτικό προϊόν που παρακολουθεί σε οποιοδήποτε κανάλι της ΕΡΤ, διακρίνεται από την αξιοπιστία και την εγκυρότητα της δημόσιας τηλεόρασης.
Παρουσιάζοντας τα νέα brands, o κ. Γόντικας είπε ότι στη δημιουργία των σημάτων αξιοποιήθηκε η φυσιογνωμία κάθε καναλιού. Έτσι η καινούργια ταυτότητα της ΝΕΤ, βασίζεται στην κεντρική ιδέα «Ευφυής ψυχαγωγία για όλους», αναδεικνύοντάς την ως το μέσο που συγκεντρώνει ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα. Για την ΕΤ1, κεντρική ιδέα αποτέλεσε το σύνθημα «Ευφυής ψυχαγωγία για μένα», καθότι προσφέρει στον τηλεθεατή προγράμματα που άπτονται των προσωπικών του ενδιαφερόντων. Παράλληλα, ο κ. Γόντικας ανέφερε ότι δημιουργήθηκαν και δύο νέα λογότυπα, ΕΡΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣ και ΕΡΤ ΑΘΛΗΤΙΚΑ, δίνοντας έμφαση στην υπογραφή «ΕΡΤ».
Ο κ. Conrad, ανέφερε ότι η RED BEE που επιμελήθηκε της νέας εταιρικής ταυτότητας της ΕΡΤ, φρόντισε ώστε τα νέα brands να στοχεύουν στην ανάδειξη της δημόσιας τηλεόρασης ως ενιαίου ραδιοτηλεοπτικού ομίλου, με εστίαση στην ποιότητα των προγραμμάτων της. Τα νέα εικαστικά, όπως τόνισε, θα κάνουν πιο εύκολη την πλοήγηση στο πρόγραμμα, αφού ο τηλεθεατής θα μπορεί να γνωρίζει τα προγράμματα που ακολουθούν στο κανάλι ή αυτά που παίζουν την ίδια ώρα στα άλλα κανάλια της ΕΡΤ.
Στη σημασία της νέας εταιρικής ταυτότητας αναφέρθηκε ο κ. Τσιμούρης, υπογραμμίζοντας ότι για πρώτη φορά συγκροτήθηκε μια δημιουργική ομάδα, που προωθεί μια ενιαία αισθητική για όλα τα κανάλια της ΕΡΤ. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείται ένα on screen promotion, δίνοντας στον τηλεθεατή τη δυνατότητα να ενημερώνεται μέσω των γραφικών για το πρόγραμμα όλων των καναλιών της ΕΡΤ.
Στη συνέντευξη παρέστησαν ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής ΕΡΤ3 Τάσος Σπηλιόπουλος και η γενική διευθύντρια της ΕΡΤ3 Θάλεια Ιωαννίδου. Όπως είπε ο κ. Σπηλιόπουλος, θα πραγματοποιηθεί σύντομα στη Θεσσαλονίκη η παρουσίαση του νέου brand της ΕΤ3.
Πηγή: cosmo.gr