Μπορεί η εξαγορά του YouTube να κόστισε $1.65 δις στο Google πριν από 4 χρόνια, τώρα όμως έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να εξασφαλίσει την μαγική λέξη κερδοφορία.
Το κόστος του bandwidth αλλά και των αποθηκευτικών μέσω μειώνεται σημαντικά, οι επεξεργαστές είναι γρηγορότεροι, τα κινητά είναι πλέον ικανά για streaming video και τα tablets μόλις εμφανίστηκαν ενώ παράλληλα το YouTube γεμίζει με βίντεο και μάλιστα ποιοτικού περιεχομένου. Για αυτό άλλωστε κάποιες εταιρείες αποφασίζουν να αφήσουν το βίντεο online, παρότι θεωρείται παράνομο όταν έχει ανέβει από τρίτον, και να μοιραστούν τα κέρδη με το YouTube από τις διαφημίσεις. Όλοι είναι χαρούμενοι, όλοι κερδισμένοι και οι αναλυτές κάνουν λόγο για $450 εκατομμύρια τζίρο στο YouTube για το 2010.
Πηγή: pestaola.gr