Μήλο της έριδος το μήλο της Apple

Δημοσίευση: 08/10/2009 10:10
Συντάκτης: digitalcrete.gr
692 προβολές

Κατά της Woolworths θα προσφύγει δικαστικά η Apple, καθώς θεωρεί πως η Αυστραλιανή αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει αντιγράψει το λογότυπό της.

Το νέο λογότυπο της Woolworths, που έχει σχεδιαστεί για να παρουσιάσει τα φρέσκα προϊόντα της είναι παρόμοιο με το λογότυπο της Apple, ανέφερε η κατασκευάστρια εταιρεία των iPhone και iPod.

Έχει ήδη υποβληθεί ένσταση στον αρμόδιο οργανισμό πνευματικών δικαιωμάτων της Αυστραλίας, IP Australia.

Από την πλευρά της Woolworths αρνούνται πως το λογότυπό τους σχεδιάστηκε ειδικά για να μοιάζει σε μήλο. «Λέμε με βεβαιότητα πως το τυποποιημένο 'W' μπορεί να συμβολίζει οποιοδήποτε φρέσκο προϊόν. Ορισμένοι αναφέρουν πως μοιάζει με μαρούλι, κάποιοι άλλοι πως θυμίζει κολοκύθα», ανέφερε ο Clare Buchanan.

Η Apple εκφράζει την ανησυχία της πως η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ενδεχομένως αρχίσει να παράγει ηλεκτρονικά προϊόντα, γεγονός που θα αποτελούσε άμεσο ανταγωνισμό με τα δικά της προϊόντα που φέρουν το λογότυπο… της έριδος.

Παράλληλα, τη Δευτέρα (5/10) η Apple ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει το Εμπορικό Επιμελητήριο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την πολιτική του Οργανισμού στην κλιματική αλλαγή.

«Θα προτιμούσαμε το Εμπορικό Επιμελητήριο να ακολουθήσει μία περισσότερο προοδευτική στάση σε αυτό το κρίσιμο ζήτημα και να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής», έγραψε σε επιστολή της προς τον επιχειρηματικό όμιλο η Catherine Novelli, εκπρόσωπος της Apple.