Οι συνδρομητές μπορούν να εξοφλούν το λογαριασμό τους εύκολα και απλά.
Με τη νέα υπηρεσία My e-Bill, οι πελάτες του ΟΤΕ, πέρα από την ενημέρωση που θα έχουν μέσω του έντυπου λογαριασμού, μπορούν -μέσω του www.oteshop.gr- να:
1) Εξοφλούν online τον λογαριασμό τους εύκολα, απλά και με ασφάλεια με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, όπου κι αν βρίσκονται (ακόμα και στο εξωτερικό) 24ωρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα,
2) Βλέπουν την πλήρη ανάλυση του τηλεφωνικού τους λογαριασμού (αστικές, υπεραστικές, κλήσεις προς κινητά κλπ.) για όλες τις τηλεφωνικές τους συνδέσεις,
3) Επιλέξουν, εάν επιθυμούν, να λαμβάνουν ειδοποιητήρια email κατά την έκδοση των λογαριασμών,
4) Ανατρέχουν στους τελευταίους 3 λογαριασμούς τους,
5) Βλέπουν στατιστικά στοιχεία για τις κλήσεις τους (π.χ. διάρκεια ανά προορισμό, ημέρες μέγιστης/ελάχιστης κίνησης, αριθμούς που καλούνται συχνότερα κλπ.) και να εξάγουν τα δεδομένα σε επεξεργάσιμη μορφή (αρχείο excel, txt ή xml),
6) Βλέπουν το ιστορικό των online πληρωμών τους.
Για μεγαλύτερη ασφάλεια, η εγγραφή στην υπηρεσία πραγματοποιείται δωρεάν σε οποιοδήποτε κατάστημα OTESHOP, όπου ο πελάτης παραλαμβάνει τον προσωπικό κωδικό του. Στη συνέχεια, ενεργοποιεί την ηλεκτρονική υπηρεσία μέσω της αντίστοιχης ιστοσελίδας. Οι πελάτες που θα επιλέξουν την υπηρεσία Μy e-Βill θα συνεχίσουν να λαμβάνουν κανονικά τον έντυπο διμηνιαίο λογαριασμό τους.
Πηγή: cosmo.gr