Η νέα παγκόσμια περιοδεία των U2 έχει μια ιδιαιτερότητα, ένα χαρακτηριστικό που η Apple δεν επικροτεί. Σε όλες τις Ευρωπαϊκές και Αμερικανικές μουσικές στάσεις των U2, σπόνσορας θα είναι η RIM ή αλλιώς Research In Motion.
Αν αυτό δεν είναι αρκετό, ο Bono συνεργάζεται με την Elevation Partners στην οποία ανήκει το 39% της Palm που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το καταπληκτικό Palm Pre πολύ κοντά στην ημερομηνία έναρξης των συναυλιών των U2. Τύχη, καλά οργανωμένη προωθητική κίνηση ή κάτι άλλο, ο χρόνος θα δείξει. Το σίγουρο είναι οτι οι U2 αλλάζουν sponsors σαν τα πουκάμισα και η Apple μένει με το iPod στο χέρι.
Πηγή: pestaola.gr