Το μειωμένο ενδιαφέρον τους για την απόκτηση του iPad εξέφρασαν οι καταναλωτές μέσω έρευνας της ιστοσελίδας πωλήσεων Retrevo. Το ποσοστό των καταναλωτών που δήλωσαν αδιαφορία για την αγορά του νέου προϊόντος της Apple εκτοξεύθηκε από το 26% στο 52% μετά την παρουσίασή του τον προηγούμενο μήνα.
Ο αριθμός των ατόμων που ισχυρίστηκε πως σίγουρα θα αγοράσει το νέο προϊόν της Apple, αυξήθηκε μόλις κατά 2% ύστερα από την πρώτη δημοσιοποίησή του. Το ποσοστό των αναποφάσιστων παραμένει σχεδόν ίδιο, από 1*% ανέβηκε στο 19%.