Την ανάπτυξη δικτύου δημοτικής συγκοινωνίας με την κυκλοφορία οικολογικών μίνι-μπας που χωρίς εισιτήριο θα καλύπτουν τις «άγονες» γραμμές των διοικητικών του ορίων σχεδιάζει ο δήμος Ηρακλείου.
Ρήξη: Υπενθυμίζεται ότι δύο μεριές παραμένουν σε ανοιχτή ρήξη για το θέμα της απαγόρευσης της διέλευσης των μεγάλων λεωφορείων στην παλιά πόλη με την εφαρμογή της νέας κυκλοφοριακής μελέτης. «Λάθος πόρτα χτυπάνε» ήταν το σχόλιο του προέδρου του αστικού ΚΤΕΛ Καλλέργου Βουλγαράκη στην «Τ» σχετικά με τα νέα σχέδια του δήμου. «Ουδείς νομιμοποιείται, βάσει του νόμου, μέχρι το 2019 να αναπτύξει συγκοινωνία στην αστική περιοχή του Ηρακλείου εκτός από το αστικό ΚΤΕΛ. Επομένως, αυτό που κάνει ο δήμος είναι απλά… κόντρες» σημειώνει. Από τη μεριά του δήμου Ηρακλείου, ο αντιδήμαρχος Μανόλης Αλεξάκης που έχει αναλάβει την υπόθεση, υπογραμμίζει ότι ο δήμος «επιβάλλεται» να αναπτύξει αυτή την πρωτοβουλία σε περιοχές όπου η υφιστάμενη αστική συγκοινωνία είναι αραιή έως ανύπαρκτη. Σύμφωνα με το δήμο Ηρακλείου έχει ζητηθεί επανειλημμένα από τα ΚΤΕΛ να πυκνώσουν τα δρομολόγιά τους προς το νέο κοιμητήριο- εκτελούνται 2 το πρωί και 2 το βράδυ. Από τη μεριά του ο κ. Βουλγαράκης αντιτείνει ότι δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη καθώς τα λεωφορεία κινούνται ήδη με ελάχιστους επιβάτες και εξηγεί ότι η πύκνωση δρομολογίων σε περιοχές όπως π.χ. η Φοινικιά είναι ασύμφορη για μια επιχείρηση όπως των ΚΤΕΛ. Για την απουσία εισιτηρίου ο κ. Βουλγαράκης σχολιάζει ότι η δημοτική επιχείρηση Ρόδου το έχει στο 1 ευρώ. την ίδια στιγμή που το αστικό ΚΤΕΛ στο Ηράκλειο το έχει διαμορφώσει για τις βασικές διαδρομές εντός πόλης στα 80 λεπτά.
Προμήθεια: Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή η προμήθεια μίνι-μπας μπορεί να γίνει είτε μέσω leasing, είτε με τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα όπως το πρόγραμμα «Συγκοινωνία» ή με την αγορά με ιδίους πόρους.
Πηγή: tolmi.gr