Βγενόπουλος: Ήρθαμε στην Κρήτη για να μείνουμε

Δημοσίευση: 13/03/2009 12:03
Συντάκτης: digitalcrete.gr
731 προβολές

Με ξεκάθαρο λόγο και ευθύτητα στις απαντήσεις του προς τους δημοσιογράφους, ο αντιπρόεδρος της MIG κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, περιέγραψε χθες από το Ηράκλειο τα σχέδια και την πολιτική που πρόκειται να ακολουθήσει, αναφορικά με τη δρομολόγηση της Superfast XII στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς, όπως επίσης για το νέο απόκτημα του ομίλου την Ολυμπιακή Αεροπορία.

Στο υπερσύγχρονο πλοίο που έδεσε χθες το πρωί στο λιμάνι του Ηρακλείου, ξεκινώντας ουσιαστικά τα δρομολόγια στη γραμμή φιλέτο με προορισμό τον Πειραιά. Ο κ. Βγενόπουλος στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου επισήμανε ότι «ήρθαμε για να μείνουμε και δε θα φύγουμε ποτέ από την Κρήτη». Αποκάλεσε τη χθεσινή ημέρα γιορτή του ανταγωνισμού και υπογράμμισε ότι με την κάθοδο της Attica Group στην Κρήτη ανοίγει ο δρόμος για βελτίωση της παροχής υπηρεσιών. Επισήμανε ακόμα ότι ο όμιλος της MIG δεν ήρθε σήμερα στην Κρήτη αλλά βρίσκεται από καιρό. Σχετικά με την Ολυμπιακή, τόνισε ότι μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχει τελειώσει όλη η διαδικασία της εκκαθάρισης και από 1ης Οκτωβρίου θα πετάει μια νέα Ολυμπιακή που «θα μας ξανακάνει περήφανους». Σε ερώτηση σχετικά με τη συνάντηση που είχε με τον κ. Παπανδρέου, «μου είπε ότι αν το ΠΑΣΟΚ γίνει κυβέρνηση θα επιθυμούσε να έχει το κράτος μερίδιο μειοψηφίας, ώστε να μπορεί να παρεμβαίνει για μερικά σημαντικά θέματα. Για μας δεν αλλάζει τίποτα στη φιλοσοφία μας είτε κατέχουμε το 100% είτε το 75% είτε το 51%. Είναι αυτονόητο ότι είμαστε εθνικά ευαίσθητοι».

Αυτονόητη η ύπαρξή μας στην Κρήτη για τοπική και ελληνική οικονομία

Σε όλες τις απαντήσεις των δημοσιογράφων απάντησε χθες χωρίς καμία δυσκολία στο σαλόνι του υπερσύγχρονου πλοίου Superfast 12 ο ισχυρός άνδρας της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, παρουσία των στελεχών της Attica Group, αλλά και του πρώην ιδιοκτήτη της εταιρίας κ. Περικλή Παναγόπουλου. Όπως επισήμανε ο κ. Βγενόπουλος σήμερα είναι μια γιορτινή μέρα, η γιορτή του ανταγωνισμού, ενός ανταγωνισμού που προσφέρει υπηρεσίες στον καταναλωτή. «Η ύπαρξή μας στην Κρήτη είναι αυτονόητη και για την οικονομία της Κρήτης αλλά και για την ελληνική οικονομία» . Ο Όμιλος Marfin δεν ήρθε τώρα στην Κρήτη, τόνισε ο κ. Βγενόπουλος, αλλά δραστηριοποιείται με πολλές επιχειρήσεις όπως η Marfin Popular, η SINGULARLOGISTICS, η EVEREST τα GOODYS, η VIVARTIA. Όπως αναφέρθηκε 1.600 φορτηγά του ομίλου φτάνουν στο λιμάνι της Κρήτης. «Σχεδόν το σύνολο του πληθυσμού κάνει χρήση των υπηρεσιών και προϊόντων του ομίλου μας», επισήμανε ο Α. Βγενόπουλος και πρόσθεσε: «Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητος ο εκσυγχρονισμός των δομών της Κρήτης, ώστε η Κρήτη να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει. Αυτό θα γίνει με εξελιγμένα αεροδρόμια και εκσυγχρονισμό της τουριστικής υποδομής. Ο εκσυγχρονισμός της Κρήτης είναι ένα κομμάτι του ευρύτερου σχεδίου του ομίλου. Ένα μεγάλο κομμάτι από τους 120.000 μετόχους του ομίλου είναι Κρήτες επενδυτές». Ο διευθύνων σύμβουλος της Attica κ. Πέτρος Βέττας, ανέφερε ότι η εταιρία πρέπει να προσπαθήσει πολύ στην Κρήτη, με το σκεπτικό ότι οι άλλες δυο ναυτιλιακές εταιρίες της Κρήτης έχουν παραδοσιακή παρουσία. Εξέφρασε ωστόσο τη βεβαιότητα ότι η εταιρία θα αποκτήσει τελικά το δικό της μερίδιο στη θαλάσσια γραμμή, προσφέροντας καλές υπηρεσίες. Ο κ. Βγενόπουλος ερωτώμενος για πιθανό ανταγωνισμό της ναυτιλιακής εταιρίας με την Ολυμπιακή που ανήκει πλέον στη Marfin, απάντησε ότι αυτό το σκεπτικό είναι λανθασμένο γιατί άλλα είναι τα χαρακτηριστικά των επιβατών των αεροπορικών εταιριών και άλλα της ακτοπλοΐας. «Είναι σαν να συγκρίνουμε το γιαούρτι με το ρυζόγαλο…».

Διέψευσε σενάρια μεταπώλησης ο Α. Βγενόπουλος

«Είναι αστείο να σκέφτεται κανείς ότι πήραμε την Ολυμπιακή και έχουμε πρόθεση να την πουλήσουμε», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του ομίλου της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, μία ημέρα μετά το πράσινο φως από τη Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων. O κ. Βγενόπουλος εξέφρασε την πρόθεσή του να καταστήσει ξανά την Ολυμπιακή Αεροπορία μια απολύτως υγιή, ποιοτική και ανταγωνιστική ιδιωτική αεροπορική εταιρία προς όφελος των μετόχων της αλλά και για την εξυπηρέτηση των αναγκών της χώρας. Παράλληλα επισήμανε ότι η MIG δεν πούλησε ποτέ καμία εταιρία της οποίας απέκτησε το μετοχικό έλεγχο και τη διοίκηση. Ο κ. Βγενόπουλος ανέφερε ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό προβλέπεται ότι η νέα Ολυμπιακή θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης της σημερινής Ολυμπιακής. Ερωτηθείς εάν είναι στα σχέδιά του να ασχοληθεί με την πολιτική επανέλαβε κατηγορηματικά ότι δεν είναι στα σχέδιά του η ενασχόληση με την πολιτική. Ερωτηθείς εάν εξακολουθούν να ισχύουν τα σχέδια του ομίλου για περαιτέρω επέκταση στον τραπεζικό τομέα με έμφαση στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, τόνισε ότι εξακολουθούν μεν να ισχύουν αλλά έχουν ετεροχρονιστεί λόγω των επιπτώσεων της διεθνούς οικονομικής κρίσης. Ο κ. Βγενόπουλος αναφερόμενος στους εργαζόμενους του ομίλου της MIG και τις αποδοχές τους επισήμανε ότι η υπεραξία που δημιουργείται από τις δραστηριότητες των εταιριών θα πρέπει να διαχέεται και στους εργαζόμενους, εκτός από τους μετόχους. Ο κ. Βγενόπουλος ερωτηθείς σχετικά, επισήμανε ότι ο όμιλος της MIG, μέσω των δραστηριοτήτων του στον τραπεζικό τομέα, είναι διατεθειμένος να συνεισφέρει στη χρηματοδότηση του δημοσίου χρέους της χώρας με καλύτερους όρους.

Πηγή: tolmi.gr