Οι πέντε κανόνες προώθησης στα social media

Δημοσίευση: 17/09/2015 02:09
Συντάκτης: Μανώλης Βαρούχας
561 προβολές

Μια ιστοσελίδα είναι απαραίτητη στην σύγχρονο επαγγελματία. Αυτό είναι το ένα δεδομένο, όπως δεδομένο είναι ότι πρέπει να είναι συμβατή με όλες τις φορητές συσκευές.

Αρκεί όμως μια ιστοσελίδα με μια όμορφη παρουσίαση των προϊόντων μας ώστε να κάνουμε convert τους επισκέπτες σε αληθινούς πελάτες;

Υπάρχει μια σειρά από κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουμε ώστε να μεγαλώσουμε το conversion rate, δηλαδή τις πωλήσεις.

Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι διατηρουμε μια custom, ποιοτική ιστοσελίδα, με πολλές πληροφορίες για τα προϊόντα μας, τεχνικά χαρακτηριστικά και μεγάλες και καθαρές φωτογραφίες, πάμε να καταγράψουμε τους πέντε κανόνες προώθησης, όπως ακολουθούμε ως imonline για εμάς και τους πελάτες μας.

Κανόνας 1: Διατηρούμε και ενημερώνουμε σε όλα τα δημοφιλή social media τις εταιρικές μας σελίδες. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στα social media που μας ενδιαφέρουν βάση επαγγέλματος, πχ μια καφετέρια πρέπει να διατηρεί σελίδες με στόχο τα check in και τα reviews.

Κανόνας 2: Δημιουργούμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα καμπάνιες με σκοπό την προώθηση τους, όπου εμφανίζονται τα προϊόντα, πάντα ενιαία και με επαγγελματικό υλικό.

Κανόνας 3: Πραγματοποιούμε συχνά, σύγκριση τιμών και δίνουμε το βάρος μας στα προϊόντα που ξεχωρίζουμε βάση τιμής ή ανάγκηςτης αγοράς που απευθυνόμαστε. Προωθούμε πάντα τα highlights της εταιρείας μας περισσότερο.

Διαβάστε περισσότερους κανόνες εδώ.