Τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις στο digital marketing

Δημοσίευση: 24/12/2025 10:12
Συντάκτης: digitalcrete.gr
5 προβολές

Το digital marketing ακούγεται απλό στη θεωρία. Στην πραγματικότητα όμως, κρύβει πολλές παγίδες.

Στην πραγματικότητα όμως, κρύβει πολλές παγίδες. Πολλές επιχειρήσεις ξεκινούν με ενθουσιασμό και μεγάλες προσδοκίες, επενδύουν πολύ χρόνο και χρήματα, αλλά τελικά απογοητεύονται γιατί δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που περίμεναν (ή δεν τα βλέπουν όταν τα περίμεναν). Για αυτό το πρόβλημα, συνήθως φταίνε μικρά και επαναλαμβανόμενα λάθη που σαμποτάρουν την προσπάθεια και δεν επιτρέπουν στο εκάστοτε brand να αναδειχθεί. Παρακάτω θα δούμε τα πιο συνηθισμένα από αυτά!

1. Δεν υπάρχει ξεκάθαρος στόχος

Πολλές επιχειρήσεις ξεκινούν να κάνουν digital marketing χωρίς να ξέρουν ακριβώς τι θέλουν να πετύχουν ή πού αποσκοπούν. Άλλες θέλουν περισσότερες πωλήσεις, άλλες απλά περισσότερη αναγνωρισιμότητα, αλλά τελικά καταλήγουν να τα μπερδεύουν όλα μαζί. Όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένος στόχος, δεν μπορείς να μετρήσεις αν κάτι πάει καλά ή όχι. Και το αποτέλεσμα είναι χαοτικές κινήσεις, έλλειψη εξέλιξης και σύγχυση. Κάθε action πρέπει να έχει λόγο ύπαρξης και σαφή κατεύθυνση. Πρέπει να είναι στρατηγικό.

2. Επένδυση χωρίς στρατηγική

Το να ρίχνεις χρήματα σε online promo χωρίς πλάνο είναι πεταμένα λεφτά. Πολλοί δοκιμάζουν καμπάνιες στα γρήγορα, αλλάζουν συνεχώς αποφάσεις και περιμένουν θαύματα. Ναι, καλό είναι το trial and error, αλλά αν δεν υπάρχει το κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο για να το υποστηρίξει, καταλήγει σε ανούσιο έξοδο. Όλα θέλουν πλάνο για να πετύχουν και το τέλειο παράδειγμα είναι η διαφήμιση Google Ads https://www.thinktank.gr/diafimisi-google-adwords/ , που ενώ είναι εξαιρετική μέθοδος για πωλήσεις και brand awareness, αποτυγχάνει όταν χρησιμοποιείται χωρίς σωστή στόχευση και δομή. Δεν αρκεί να “τρέχει” κάτι. Πρέπει να εξυπηρετεί μια συνολική στρατηγική.

3. Αγνοείς το κοινό σου

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείς να κάνεις, είναι να μιλάς για την επιχείρησή σου χωρίς να σκέφτεσαι ποιος σε ακούει. Άλλο κοινό έχει ένα e-shop και άλλο μια τοπική υπηρεσία (π.χ. ένα κομμωτήριο). Όταν το μήνυμα δεν ταιριάζει στις ανάγκες και στη γλώσσα του κόσμου, απλά περνά απαρατήρητο.

4. Έλλειψη συνέπειας

Πολλοί ξεκινούν δυνατά και μετά εξαφανίζονται. Ανεβάζουν περιεχόμενο για λίγο, τρέχουν καμπάνιες για έναν μήνα και μετά τα παρατάνε. Αυτό που θες όμως είναι η συνέπεια, όχι οι σποραδικές εκρήξεις. Η συνέπεια χτίζει εμπιστοσύνη και σταθερότητα. Χωρίς αυτήν, καμία προσπάθεια δεν μπορεί να αποδώσει πραγματικά.

5. Κάνουν τα πάντα μόνοι τους

Είναι λογικό μια επιχείρηση να θέλει να ελέγχει τα έξοδά της, αλλά το να προσπαθείς να τα κάνεις όλα μόνος σου, συχνά κοστίζει περισσότερο. Το digital marketing θέλει γνώση, θέλει εμπειρία και θέλει και χρόνο. Συνεργασίες με ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο, όπως η ThinkTank, μπορούν να σε γλιτώσουν από σοβαρά λάθη και να φέρουν ουσιαστικά αποτελέσματα.